Search This Blog

Sunday, March 21, 2010

salam bertemu lagi

salam kepada semua readers, pekaba semua yer? harap2 smuanya sihat
dah lama rasanya mnyepi lam blog nih..
bkn sngaja mnyepi..tp ada mslah sket ng talian hayat (internet) ni..
susah nk dpt line sejak duk kt bilik bru nih..hurm....
xpa la, nanti aku pakat dgn rumate aku..bli broadband seketul..

oklah..selepas sekian lama aku nyepi..
rini aku juz nk citer serba cket pngalaman aku tgk persekitaran sekolah..
hurm...hari ni bru hari pertama, so untuk aku buat pe2 conclusion..masih awal...
xperlu lagilah rasanya

ape yg aku rasa untuk hari pertama nih..well..surely prasaan malu tu sgt2 la trase bg aku..
bkn pe..rmai sgt bdk2 skolah yg bru darjah bape ntah..ramai yg knai aku..bdk skampung lah katekan...
padan muka aku..sapa suh g wat SBE (school base experience) kat tempat aku..kn..
nywAY...i have a good feeling..satu permulaan yang baik...i guest..
harap kwn2 laen pon dipermudahkan,.,,,

ok la...tu sja tuk rini...salam....

No comments:

Post a Comment